PDA

View Full Version : Big Liar


jomi
30-05-2007, 08:56 PM
Veiga is a big liar...he dosenīt have the Keira's phone number.I have...LOl


LOVE YOU KEIRA KNIGHTLEY!!!

Leonie
30-05-2007, 08:59 PM
First off, it's "liar."

Second, you do not have Keira's phone number. And if you do, your friend Keira will be very pissed off that you brag about it on a fan forum dedicated to her.

Stop being fools, people. Surely, no one who knows Keira would waste his time on a Keira forum?

Veiga
30-05-2007, 09:05 PM
jomi shut up, you want go to her house with me, in summer i went to it..

Porcelain_Doll
30-05-2007, 09:06 PM
Leonie's way nicer than me. Stop doing this shit, it's so not funny.

By the way, why the fuck did you start two equally moronic threads on two different places? jesus and moses....

jomi
30-05-2007, 09:10 PM
HAHAHA you say, you went to her house in the summer...is completly impossible...you never see her...you're a liar!!!


HAHAHA!!!

Scotsworth
30-05-2007, 09:13 PM
You are both morons...neither of you have her number.:dontknowa

jomi
30-05-2007, 09:14 PM
But I have an autograph!! lol

Leonie
30-05-2007, 09:15 PM
So do I. In fact, I have four.

Now shut the hell up or start coming up with a bit of evidence.

You wouldn't me want me to lock your thread, would you?

Scotsworth
30-05-2007, 09:15 PM
You can't even spell you moron....God, none of you have her number.

This duplicate thread..... :icon_spam

devine kk
30-05-2007, 09:17 PM
Lock It Please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leonie
30-05-2007, 09:19 PM
I'll let them make fools of themselves some more - it would be fun to see if they can produce some evidence, after all.

If not, I'll lock it. Promise :) I just want to avoid a situation in which they feel they have to prove themselves in six new threads after I lock each one.

jomi
30-05-2007, 09:27 PM
Shut up Leonie, you want to have a body like her or a face like her...but you don't have..so...shut up!!!

barrington
30-05-2007, 09:28 PM
Obviously Keira's 'england'-residing friends have IPs that terminate in Portugal. How about that.

Leonie
30-05-2007, 09:32 PM
Shut up Leonie, you want to have a body like her or a face like her...but you don't have..so...shut up!!!

You're right, and guess what? My breasts and I are very happy together.

Now, you have exactly one more post to show you are not a jackass. I am a moderator on these forums and I addressed you as one. There is absolutely no reason to start slagging me, someone you didn't know until five posts ago.

Grow up or get banned for three days. You pick.

jomi
30-05-2007, 09:36 PM
Ok ....let's stop...i'm a liar..Veiga it's a liar...so i'm sorry...
I enter in forum to talk about keira and make friends!!!
Peas and love!!!

LY Keira

Leonie
30-05-2007, 09:38 PM
Good boy.

*pats jomi on back*

jomi
30-05-2007, 09:39 PM
thank you..and sorry!

michael22
31-05-2007, 03:00 AM
LMAO!!!!!!!!!! I wished I stumbled on this steaming pile of crap earlier...........or Liam did for that matter.
But seriously what total fucking bollocks, It is easy to sort out liars on this forum, and that is by using common sense. As most of these claims are bullshit you learn to fucking ignore them. I mean even horse face had more dignity than you. This thread has continued for to fucking long.

I want some peas, and how do I get them? With a knife.

Shit I just realized that many people will be joining on account of awe, many of them idios.

Mandy
31-05-2007, 03:19 AM
Hahahahaha I totally missed this as well.

*is dead*

Oh don't you love Keira's premieres?

jessmutch
31-05-2007, 10:46 AM
I do not mean to be rude, but why would any one want her number, they would just make complete fools of themselves and propably get themselves a restrant order.

I Luv Keira
31-05-2007, 11:21 AM
Good boy.

*pats jomi on back*

lol:)

Am I still considered a newbie?

Scotsworth
31-05-2007, 04:52 PM
Yeah, if one had her number he/she would make a fool himself/herself and probably end up getting arrested.
:icon_lurk

I just thought that was an interesting smilie to post.

jessmutch
31-05-2007, 04:55 PM
yea i agree, lik ya thinking

Scotsworth
31-05-2007, 07:07 PM
lol, it's so funny, because i've been in other forums about famous actresses...and at the time of their new movies...all the crazy lovers come out of the woodwork...it's quite amusing.

Cirindius
01-06-2007, 06:58 AM
Obviously Keira's 'england'-residing friends have IPs that terminate in Portugal. How about that.

Owned :D

jomi
16-06-2007, 05:01 PM
lol:)

Am I still considered a newbie?


I don't now, but i think you are a newbie...lol

Leonie
16-06-2007, 05:23 PM
For crying in a bucket... Stop posting crap! You weren't even around more than few days when he posted that...

mongoose
16-06-2007, 06:23 PM
Suggestion: Close it

michael22
16-06-2007, 06:42 PM
this thread is still around ? lock, crush, kill, destroy, maim or burn

Porcelain_Doll
16-06-2007, 06:59 PM
this thread is still around ? lock, crush, kill, destroy, maim or burn

I agree with Kilt Boy.

But I'm so sad I missed all this...I almost fell off my chair when I read the "Leonie, you want her body and face" comment.
I've met morons, but these guys break all the records. You give a whole new meaning to the word "stupid".

Thank you sincerely for making me laugh so hard.

Calipso
16-06-2007, 06:59 PM
This thread doesn't make sence , please close it..

In addition, to liars , please stop your lies, if you continue , we are found you, and we take you out of this forum.

Thanks

Leonie
16-06-2007, 07:07 PM
Or maybe... you could not post more crap at the end of it? Sillies :icon_razz

Foeni
16-06-2007, 07:20 PM
In addition, to liars , please stop your lies, if you continue , we are found you, and we take you out of this forum.
Thanks
Pardon me, but when did you become a part of the mod team? :p

mongoose
16-06-2007, 09:06 PM
Pardon me, but when did you become a part of the mod team? :p

He is an *cough* undercover mod *cough*.

Keira4ever
19-06-2007, 03:41 AM
Hahahahahahahaha if you have her # could you tell me it? :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol:

guitaristt
19-06-2007, 09:20 PM
Haha you think that she has Keira's phone number.:]]]]]]]]]:icon_bigg

ulpukkasein
20-06-2007, 07:00 PM
i guess you dont have her phone number. you both are lier.

i think you havent got her phone number. and if you have why you come to tell that you have ? keiras frend are adults so they dont go and say : HI I HAVE KEIRAS PHONE NUMBER. how stupid..

if you have her message give it to me :D ?

FoeniEDIT: Use the Edit button, kthx.

hasselbrad
20-06-2007, 07:32 PM
Edit button. Use it. Thanks.

Calipso
20-06-2007, 07:37 PM
triple post, never see it..