PDA

View Full Version : - Female Members Pic Thread! -


Pages : 1 [2] 3 4 5

Julespaxton
30-08-2004, 07:02 PM
that will be a third warning and a 3 day ban alfred. and please dont make fun of people who have birth defects or downs syndrome etc.

KeirazBabe
30-08-2004, 07:10 PM
Awww your pretty sxyme! :D but jaysus you all look the same! tee hee :D

xXx

breathein
10-09-2004, 02:09 AM
sheesh! all the members here are so pwetty! :)

CollisionStar
17-09-2004, 12:20 PM
You forget me. The member who is the exception to that.

blueeyebrit
29-09-2004, 03:29 AM
I've been called a girl before now, but still being male I guess I can't quite post a picture in the Female Members Pic Thread :D All the same, can I just compliment the site on having a charming bevvy of ladies on board :)

KeirazBabe
05-10-2004, 04:20 PM
Heylo strangers!

Latest pics=

http://img.photobucket.com/albums/v157/RicardoRawks/hat.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v157/RicardoRawks/hatpout.jpg

xXx

Ardnax
05-10-2004, 06:17 PM
Meg, you look lovely as always!

KeirazBabe
06-10-2004, 01:44 PM
Meg, you look lovely as always!

Awww thanks sweetness :D

xXx

keira loves lipgloss
07-10-2004, 05:08 PM
your so pretty meg!

MeggieHoops
07-10-2004, 08:14 PM
Meg you're clearly the prettiest Meg of all!

KeirazBabe
12-10-2004, 03:38 PM
Meg you're clearly the prettiest Meg of all!
Aww thanks guys n 0_o hardly Meg darlin.. how can i be when you're around? tee hee :)

meg*xXx

Glow
02-11-2004, 08:45 PM
Nice pics :) yeah ....i have a stupid question ;) can i ?? Are members from this forum is a huge "family "???:D ...never mind ...and how to take on pics ??:O

allthegoodnamesaretaken
18-11-2004, 12:29 AM
http://img.photobucket.com/albums/v11/Black_n_Pink/shelby00.jpg
Me^

Pygmalion
19-11-2004, 06:38 AM
Cool hair

KeirazBabe
22-11-2004, 06:05 PM
Oooh loving the hair and eyeliner tee hee :D ;)

And yesch we are like a HUGE family.. well it used to be more so on the old forum *sob*

xXx

Pygmalion
28-11-2004, 09:46 PM
http://www.faceparty.com/public/1003/images/kyniska_9712127.jpg

This is at my valedictory

CollisionStar
06-12-2004, 06:55 AM
Am I so retarded I can't figure this out? What's the matter with me!

KeirazBabe
08-12-2004, 02:14 PM
Am I so retarded I can't figure this out? What's the matter with me!

Cant figure what out hun?

xXx

ralfusius
10-12-2004, 01:22 PM
Vote where for what?
I've got an idea to convince the people who don't beleive it's you on the pictures: take a picture while you are holding a paper that has kkw written on it! :icon_icon

apoggy
10-12-2004, 01:29 PM
don't worry ralf, she'll just ignore you post, so don't hold your breathe

hasselbrad
16-12-2004, 09:14 PM
For the best Kiera Cybergirl of month.

Fox (http://www.kkwavefront.org/forums/attachment.php?attachmentid=364&stc=1)

Okay...but only if a picture with the bird on your shoulder surfaces.

apoggy
16-12-2004, 09:31 PM
How about you attach that same picture again Fox and I ban you. Seriously get over your fake self.

KeirazBabe
20-12-2004, 03:45 PM
Cute pic Pyg :D

Erm.. lol even if that WAS you Fox.. sorry..you aint that great lol.. so i'd stop falunting your fake or real self :P

xXx

marilynka
20-12-2004, 08:14 PM
http://keira.stopklatka.pl/ja/01.jpg http://keira.stopklatka.pl/ja/02.jpg

This is me... then ;) Photos were made 4 year ago when I had 12 years old

MeggieHoops
20-12-2004, 09:07 PM
Okey dokey, 3 semi-new pictures!

http://img.photobucket.com/albums/v302/meggiehoops/meghan108.jpg

And these next 2 are of me modelling for my friend for her photography class. Although I've been told that the last one doesn't look like me at all...*shrug*

http://img.photobucket.com/albums/v302/meggiehoops/meghan109.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v302/meggiehoops/meghan110.jpg

ryan
20-12-2004, 10:18 PM
that third one is soooo not you.

MeggieHoops
20-12-2004, 10:25 PM
that third one is soooo not you.

Ryan, you're soo on crack lol. I look a little different, but you can still TOTALLY tell that it's me.

ryan
20-12-2004, 10:28 PM
Ryan, you're soo on crack lol. I look a little different, but you can still TOTALLY tell that it's me.

a little different? you look like a complete stranger. :p

MeggieHoops
20-12-2004, 10:33 PM
a little different? you look like a complete stranger. :p

Haha once again, you're on crack.

Besides Ryan, what do other people think of that last pic? I'm curious now.

deviljet88
21-12-2004, 01:50 AM
Its soooo you. Though it kinda reminds me of a celebrity I can't think the name of...

Mandy
21-12-2004, 03:46 AM
The last one kinda looks like Kirsten Dunst. Like Whoa.

IBO
21-12-2004, 05:29 AM
kinda does
________
Jcpenney gift card (http://bestfreegiftcard.com/jcpenney-gift-card/)

apoggy
21-12-2004, 11:41 AM
I thought you were naked on the middle one as i started to scroll down. I guess that set will stay in your private collection :p

ryan
21-12-2004, 03:42 PM
I thought you were naked on the middle one as i started to scroll down. I guess that set will stay in your private collection :p

my private collection as well.

apoggy
21-12-2004, 03:46 PM
Clear out your inbox ryan in preperation for the flood of requests that you are about to receive

ryan
21-12-2004, 06:54 PM
Clear out your inbox ryan in preperation for the flood of requests that you are about to receive

Funny, I actually have a private message that I haven't checked.

MeggieHoops
21-12-2004, 07:02 PM
my private collection as well.

Lmao.

Ryan wishes.

ryan
21-12-2004, 07:27 PM
Lmao.

Ryan wishes.

*already has.

i already told them meg. no sense in hiding it any longer.

Flightfreak
21-12-2004, 07:32 PM
You wish Ryan, those pictures are for the elite *cough me* only :p

ryan
21-12-2004, 08:10 PM
i already have em. you'll not convince me otherwise.
no, i won't show proof. i respect her decision to keep them private.

MeggieHoops
21-12-2004, 08:33 PM
Yep, it's true boys...Ryan has my hot sexy nudes.

I have his too :)

Kind of an unfair trade though, considering his weren't too much to look at.

acliff
21-12-2004, 11:46 PM
Yep, it's true boys...Ryan has my hot sexy nudes.

I have his too :)

Kind of an unfair trade though, considering his weren't too much to look at.

ooooooh burn!!!
Ryan, watcha gonna do boi?

(I think the male population, and perhaps even a interestingly large proportion of the female population of this board would like to see retaliation picture postage... don't let me plant such ideas in your head though... )

ryan
22-12-2004, 12:41 AM
Yep, it's true boys...Ryan has my hot sexy nudes.

I have his too :)

Kind of an unfair trade though, considering his weren't too much to look at.

sorry meg, only so much of it can fit in a picture without the proper wide angle lens.
perhaps once i upgrade cameras.

Jacoby
22-12-2004, 01:02 AM
sorry meg, only so much of it can fit in a picture without the proper wide angle lens.
perhaps once i upgrade cameras.

No camera will ever capture your ego.

ryan
22-12-2004, 01:04 AM
No camera will ever capture your ego.

my ego? this has nothing to do about my actually-rather-small ego. it's about my penis.

MeggieHoops
22-12-2004, 01:09 AM
my ego? this has nothing to do about my actually-rather-small ego. it's about my penis.

His hawt penis. :)

deviljet88
22-12-2004, 03:08 AM
His hawt penis. :)
That... is... so wrong. At least to discuss in the forums lol.

KeirazBabe
24-12-2004, 12:23 PM
That... is... so wrong. At least to discuss in the forums lol.

Eww.ok.. *backs away slowly* lol

xXx

ryan
24-12-2004, 04:41 PM
don't fear my penis, people. it's already been said that it's quite lovely.
i know some of you don't like guys like that, but if that's the case, you still've no reason to fear.

acliff
24-12-2004, 07:20 PM
Ahh if your penis was as big as your ego, Ron Jeremy would be your bitch.
More likely its as big as your personality, ergo trying to find a needle in a pubic haystack.

Renegade
24-12-2004, 11:03 PM
Lol.

Meggiehoops looks more like Gwyneth Paltrow in her 3rd pic.

Richard
24-12-2004, 11:46 PM
Did Ryan actually show his penis? Shit, no wait... I should be happy I didn't see that.

ryan
25-12-2004, 01:17 AM
Ahh if your penis was as big as your ego, Ron Jeremy would be your bitch.
More likely its as big as your personality, ergo trying to find a needle in a pubic haystack.

you're awfully late with that half-witted comment, cliff.
i expected better from you.

KeirazBabe
02-01-2005, 01:16 PM
Lmao.. well i quite liked Cliffs coment ;)

http://img32.exs.cx/img32/1429/pigtailspout49gq.jpg

xXx

breathein
03-01-2005, 04:02 AM
That's a cute pic :)

EDIT

KeirazBabe
03-01-2005, 10:35 AM
Thankies! Ooh wow kewl pics :D funkay hair hehe ;) what was it for exactly? do you model or..?

xXx

breathein
03-01-2005, 01:59 PM
i do a bit of modeling but i'm a beginner so not much lol! i do mostly runway since i'm 5'11" i don't get many photoshoots

MikeKnick04
03-01-2005, 08:22 PM
Nice Pics
{rest history}

CollisionStar
04-01-2005, 02:51 AM
Everyone looks fab. I shake my fist at this computer. ONE of these days I'll post a picture.

KeirazBabe
04-01-2005, 08:10 PM
Nice Pics
maybe back the camera away face...too big, but still good
and those modeling shots are psycho, but still alright
Was that to me or her bout big face? lol.. you have a thing bout big heads 0_o

xXx

MikeKnick04
04-01-2005, 11:09 PM
nice pics meg
really big pic and detailed
oh well, I am too much of a puss to post
{plus this is a girls forum} runs away j/k

KeirazBabe
12-01-2005, 01:58 PM
Okkaayyyy.. cheers mr.banned tee hee.. duno what happened there n cheers for your apology :p

xXx

Ardnax
12-01-2005, 05:17 PM
this is a slightly tired me in my mums bedroom :icon_ange I know that it is a little dark but hey, you can still see me.

Kitten
20-01-2005, 04:49 PM
this is me on a normal day
http://img.photobucket.com/albums/v122/kittenkatz/Misc/justme.gif

this is me when im having a dark day
http://img.photobucket.com/albums/v122/kittenkatz/Misc/megoth.jpg

Mariel
28-01-2005, 02:42 PM
Here are two of my recent photo.

marine
28-01-2005, 05:16 PM
^ nice photos

Big Dick Willy
29-01-2005, 04:08 AM
mariel your pretty cute

IBO
29-01-2005, 04:11 AM
You look good to kitten. the black lipstick really brings out the white in your face
________
Fix Ps3 (http://fixps3.info/)

Big Dick Willy
29-01-2005, 04:13 AM
Freak

EmotionSickness
29-01-2005, 04:32 AM
Don't be such a Big Dick .. head.

JackYang
31-01-2005, 06:01 PM
Scary.... *runs away* :icon_sick

Leonie
31-01-2005, 06:37 PM
Don't be such a Big Dick .. head.

I second that :) For crying out loud, just how hard is it to be nice to other people? If you don't like what you see, you don't have to be a bitch about it, not replying will do.

KeirazBabe
04-02-2005, 08:08 PM
Oooh Mariel your pretty..you really look like someone.. though can i sy i think s fringe would SO suit you.. ya know the hot fringes.. like keira had!

xXx

Mariel
05-02-2005, 09:52 AM
LOL, KeirazBabe, thanx! :) :icon_redf I'll think about fringe. :icon_wink
I wonder whom can I remind you?.. Well actually I have been on this forum for some time, but then I disappeared, and now I returned. I'm not sure do you remember me, but I remember you, KeirazBabe! :wave:

Pygmalion
05-02-2005, 11:37 AM
Nice pout.

Physis
14-02-2005, 08:25 PM
Hey, these are the best pics I could find on my computer. Be nice! :icon_redf

marine
14-02-2005, 08:32 PM
hey, these are good pics, you look nice :) and your cat is such a cute thing :)

Foeni
14-02-2005, 09:11 PM
Hey, these are the best pics I could find on my computer. Be nice! :icon_redf

We are always nice ;)
Really good pictures.

bruman
14-02-2005, 09:31 PM
nice pics
and lovely cat

EmotionSickness
08-03-2005, 03:20 AM
Okay, so we've been going through our attic and look at what I found!


























HOT PANTS!

Woooo.

http://img.photobucket.com/albums/v227/UnderneathYourLies/Other%20stuff/DSCF3559.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v227/UnderneathYourLies/Other%20stuff/DSCF3558.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v227/UnderneathYourLies/Other%20stuff/DSCF3550.jpg


And a sweetass sweater, too.

http://img.photobucket.com/albums/v227/UnderneathYourLies/Other%20stuff/DSCF3562.jpg


I love finding hidden treasure. Scary thing? We have no idea who these belonged to ...

barrington
08-03-2005, 12:10 PM
is that legal?

EmotionSickness
08-03-2005, 01:35 PM
Is what legal? I'm 20 (if that's what you were even referring to).

hasselbrad
08-03-2005, 02:48 PM
Hotpants are perfectly legal here in the States. I have a feeling Jake would wrestle you for that sweater. :)

KeirazBabe
08-03-2005, 06:53 PM
Wow..you have a GORGEOUS stomach E.S! :D ;)

xXx

qzx00
08-03-2005, 07:07 PM
I know it causes all kinds of problems when people post on ES's pics but DAMN YOU ARE HOT ES!!! More pics of hot pants, no pants, skirts, whatever are more than welcome on this board or directly to my e-mail if that is easier!

Damn, A++ on the pics ES!

Irish_Katy
11-03-2005, 11:12 PM
whoa.. how hot is Keirazbabe (meg)

hehe.... xx love ya babe! talk soon!

Mickydrip
12-03-2005, 04:14 AM
Hey i know since im a guy i shouldnt be on here and ecpecially since im 14 soon but i just cant help staring at all your piks you are so buetiful and i dunno im new but it looks like u got like little clubs in this club and i was have a suggestion cause if u do y dont u make or site about it something like that if you know what i mean so yeah i might be just trailing on but soz and if u would maybe 1 time would u like to chat about anything and stuff or if u have any ideas or hints for this thnx KeirazBabe

Leonie
12-03-2005, 06:30 AM
PMs are your friend too. As for KeirazBabe's club: Keira's Posse 101 (http://www.kkwavefront.org/forums/showthread.php?t=31)

Mickydrip
12-03-2005, 08:00 AM
thnx for that leonie man im seeing u in heaps of posts too but i would rather it that keirazbabe would answer

Leonie
12-03-2005, 12:30 PM
I would rather it you stay out of the Girls forum, which is why I answered, to get you out of here as quickly as possible. As for me posting a lot: I was trying to clean up after you :icon_razz

Mickydrip
12-03-2005, 11:01 PM
thnx but no thnx for the help and the thing is that msg was for KeirazBabe so yeah

Jamie
12-03-2005, 11:11 PM
I know it causes all kinds of problems when people post on ES's pics but DAMN YOU ARE HOT ES!!! More pics of hot pants, no pants, skirts, whatever are more than welcome on this board or directly to my e-mail if that is easier!

Damn, A++ on the pics ES!

LMFAO five hotest women on earth my ass!

Leonie
13-03-2005, 07:10 AM
thnx but no thnx for the help and the thing is that msg was for KeirazBabe so yeah
1. Get your nuts out of the girls forum or lose them.
And that's for all of you, whether they've fully decended yet or not.

If girls want the male KKW members to say something about the pictures, they'll post them in the Post Your Pics thread in General Discussion. If not, refrain from commenting.

2. I've told you before, we have this thing called 'PMs'. If a message is for one person only, and everybody else replying has to deal with your attitude, I suggest you use them. This means that if you want to reply to what I've said in this post, you PM me. Capiche?

3. I've told you before, we use this thing called punctuation. It means your sentence isn't an endless stream of words that appears to lack structure. Try it sometime. If sometime is 'in your next post'.

4. Staying on topic is much appreciated too, especially if you're intruding in the first place. Do I realise I'm being a hypocrite by saying that now? Yes. However, I wasn't finished yet :icon_razz

ES, please tell me you do a thousand crunches a day :)

Mickydrip
16-03-2005, 06:36 AM
Well ok sorry for that, i was just posting since im new adn all that.Sorry if i don't use much punctuation , but im not really good at all that but ill try and remmember when i can. Ok this is the last for me unless someone replys to my post or there is something i really want say.Sorry for the hassle.Since none likes me and i got no freinds on here anyway so yeah

KeirazBabe
19-03-2005, 11:08 AM
whoa.. how hot is Keirazbabe (meg)

hehe.... xx love ya babe! talk soon!

Hahaha.. just saw your post sweety. awww your too cute ;) (and hawt) :D

Love ya!

*kisses*

meg*xXx

p.s i best talk to you soon lol :p

KeirazBabe
19-03-2005, 11:09 AM
thnx but no thnx for the help and the thing is that msg was for KeirazBabe so yeah

Okkaayyyy *blinks* lol.. sorry to bring his posts back up Leonie.. just wondering what Mickydrip is asking me? lol.. as for the Keira Posse i set up.. you can follow Leonies link or find it in Keira Discussion.. make a post and i'll give you a number :)

(But you best not post in here again otherwise Leonie will should your head in a freezer...)

xXx

driftin2thanight
21-03-2005, 02:42 PM
keiraz babe looks hot :icon_redf

KeirazBabe
21-03-2005, 03:57 PM
Haha aw thanks muchly :P ;)

http://img67.exs.cx/img67/1269/156ei.jpg

xXx

marine
21-03-2005, 05:43 PM
^like this shot of you, it's very...hum, don't find the word, anyway

MikaS
22-03-2005, 12:23 PM
You're not ugly... you're actually pretty