PDA

View Full Version : Rawr hahahahah


XchelseaX
19-07-2006, 03:31 PM
Oh my God this is like totally retro (thats a good word hmmmmmmmm) Keira knightly fan (im not a fond speller)

Loved her in all her roles and positivly can't pick a favourite .
I loved the hole oh my good the best film of hers ever but all the others come second
I have a confession she is close second favourite actress shes like 0.000001 behind my all time favourite actress and you can't hate me for this but MICHELLE RODRIGUEZ rules lol

but enough of that now woot Keira Pirates of carabean 1&2 great pure perfection

oh im usually on a hype like permonate and everything consits of being retro gutted woots galore lol



RAWR
u all ahte me know o well blah
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ok ive spoke enough for now hmmmm

Hazzle
19-07-2006, 03:50 PM
:icon_err:

Mandy
19-07-2006, 04:06 PM
LIKE OMG TOTALLY!!!!11one.

I could understand maybe 5 words out of that entire thing.

So...welcome?

barrington
19-07-2006, 04:13 PM
Welcome.
Please read the Forum Rules (http://www.keiraknightley.com/forums/showthread.php?t=46) with regard to posting style, particularly number three.

mehrdad368
19-07-2006, 05:05 PM
???????welcome.????

DanMan
19-07-2006, 05:19 PM
California "valley girl" of the 80's moves to London? :icon_conf

Spider
19-07-2006, 06:23 PM
Nice to meet you Babe.

xxxxx

Foeni
19-07-2006, 06:41 PM
It's spelled Keira Knightley, not Kiera Knightly.


Hi.

hasselbrad
19-07-2006, 06:52 PM
:icon_err:
My thoughts exactly.

XchelseaX
19-07-2006, 07:00 PM
:icon_err:

yeah sorry Don't worry i tend to spell things wrong when im Hyped up (so thats quit alot of mistakes)
I have rephrased it into proper english for you
thansk for the welcome i know you all think im weird
i am not weird just a little hyper kid
um just tell me if you can't understand me
and just to clarify i have a tendancy to put words like retro gutted and woot randomly into the middle of sentences so hmmmmm

Digital_Ice
19-07-2006, 07:29 PM
erm. yes.

hi

I've
20-07-2006, 12:26 AM
Ello, enjoy the time here..:icon_lurk

deviljet88
20-07-2006, 12:03 PM
Sleek, permanently hyped ^^. Welcome indeed :D

XchelseaX
20-07-2006, 02:51 PM
HAHAH thanks for the welcome woot